למה לא מומלץ להשתמש בתעודת SSL חינמית?

חינם זה הכי טוב? לא תמיד...

תעודות SSL באתרי מסחר אלקטרוני ובאתרים שזקוקים לאבטחת מידע הפכו לשירות אלמנטרי והכרחי, וגם בתחום זה יש טוב וטוב יותר. ניתן היום למצוא שירותי הצפנה חינמיים שמספקים הצפנה בסיסית ומוגבלת ללא תשלום ולתקופה קצרה.

הנה כל הסיבות למה לא כדאי להסתמך על SSL חינמי ולמה כדאי להשתמש במפתח הצפנה שאינו חינמי:

  1. אבטחת מידע היא תחום חשוב ורציני ולכן כדאי להשתמש במפתח הצפנה מאושר ומוכר. מפתח הצפנה חינמי לא תמיד מספק את הרמה הנדרשת של אבטחה וכמו בעולם הקמעונאי – למותג יש ערך! גולש שרואה מותג SSL מוכר ירגיש בטוח, ואם יפגוש שם שלא שמע עליו הוא עשוי לחשוש מביצוע עסקה או גלישה באתר.
  2. מפתח הצפנה חינמי בד”כ מונפק לתקופה של 3 חודשים ולא של שנה כמו מפתח הצפנה בתשלום.
  3. יש אחריות! תעודת SSL בתשלום מגיעה עם אחריות שנעה בין 10,000$-1,500,000$ ואף יותר, תלוי בסוג התעודה שרכשת וברשות האישורים שהנפיקה אותה. מובטח לך שאם יקרה משהו בלתי צפוי באתר שלך ובאבטחת הנתונים בו עקב חולשה כלשהי בתעודה – יש לך זכות לפיצוי. זה תקף גם עבור כל העסקאות שמבוצעות באתר מסחר אלקטרוני עם SSL בתשלום. בתעודה חינמית אין שום אחריות כזו.
  4. מפתח הצפנה חינמי לא תמיד מתעדכן בצורה תקינה ולכן עשוי להיות פחות מאובטח ממפתח הצפנה מסחרי.
  5. יש מפתחי הצפנה חינמיים שעשויים להיות זדוניים ולהכיל תוכן מזיק, ולכן חשוב לא להוריד מפתח הצפנה מקורי ממקורות לא בטוחים.
  6. במקרים רבים, מפתח הצפנה חינמי לא מספק את ההגנה המלאה עם כל התכונות והפונקציות שמפתח הצפנה מסחרי יכול לספק.
  7. תעודות SSL בתשלום מגיעות עם תמיכה טכנית ממנפיק התעודה. לעומת זאת, ל-SSL חינמי אין שום תמיכה. יתרה מכך, אם משהו משתבש בקצה ה-CA, כמו למשל כשל קטסטרופלי של ה-PKI או בעיה אחרת בהנפקה, האתר ייפול. במפתח הצפנה בתשלום לא קיימת הבעיה הזו.
  8. ל-SSL בתשלום ישנה תאימות של כ-99.9% בשרתים, דפדפני אינטרנט ומכשירים ניידים. ההגדרה וההתקנה של תעודה כזו בשירותי אירוח, בשרתים בניהול עצמי או בשרתים ייעודיים הן פשוטות ולא מוגבלות.
  9. מגוון אפשרויות רחב – תעודות SSL בתשלום מונפקות בכל שלוש אפשרויות האימות: דומיין (DV), עסקים (BV) ואימות מורחב (אישור EV). ישנם גם אישורים שונים המבוססים על מורכבות האתר, אישורי SSL פר דומיין, Wildcard ו-Multi-Domain, יחד עם תעודות SSL המבוססים על חתימת קוד לאבטחת תוכנות וסחורות דיגיטליות להורדה. בתעודת SSL בחינם המגוון הזה לא קיים, והשימוש ב-SSL חינמי מוגבל.
  10. הצגת חותם אבטחה SSL Site Seal היא דרך מצוינת להגביר את הלגיטימציה של האתר שלך, והיא האינדיקטור הוויזואלי הטוב ביותר להבטיח למבקרי האתר שלך שכל פיסת מידע או עסקה משותפים בתוך סביבה מאובטחת המאומתת על ידי אחת מרשויות האישורים המהימנות באינטרנט. חותם אבטחה SSL Site Seal הוא התמונה הזעירה (לפעמים סטטית, לפעמים דינמית) המופיעה בדפי אינטרנט מסוימים כדי להבטיח למבקרים שהחיבור שלהם מוצפן ושהם בטוחים בדף הזה. בתעודה החינמית אין SSL Site Seal דינמי.

בסופו של דבר, חשוב להבין שאבטחת מידע היא תחום רציני וכדאי לבחור מפתח הצפנה איכותי ומוכר המספק את הרמה הנדרשת של אבטחה, וגם לנהל מדיניות אבטחת מידע מתאימה.

לקניית תעודת SSL אנחנו מזמינים אותך לעבור כעת לדף תעודת SSL מפתח הצפנה, או להתקשר אלינו עכשיו: 073-2224444