סליקה סלולרית מהנייד

אינטרספייס מזמינה אותך להתקדם ולעבור לדור הבא של מסופי אשראי – סליקה סלולרית מהנייד.

אינטרספייס מציעה ללקוחותיה פתרונות סליקה באון ליין דרך המחשב בבית העסק, במחשב הנייד בטאבלט ובסמארטפון, ובמגוון אמצעי תשלום כמו סליקת כרטיסי אשראי, תשלום בפייפאל, bit, תשלום באמצעות Apple Pay, Google Pay וסליקה בנקאית.

סליקה מהסמארטפון

כיום ניתן לבצע סליקת כרטיסי אשראי מהסמארטפון באמצעות המערכת האינטרנטית המקוונת שלנו My Tranzila, המותאמת לעבודה במחשב PC, בטאבלט ובטלפון נייד.

מסוף אשראי מהסמארטפון מהווה פתרון גמיש וחכם יותר, תחזוקה פשוטה יותר ובעלות נמוכה משמעותית.

איך הופך הסמארטפון למכשיר סליקה

מורידים ומתקינים את היישומון (אפליקציה) iTranzila מחנות היישומים App Store של Apple (למכשירי iPhone) או מחנות היישומים Google Play של Google (למכשירים עם מערכת הפעלה Android).

לאחר שמפעילים את היישומון iTranzila, נכנסים להגדרות, מקישים שם משתמש וסיסמא שקיבלתם מאינטרספייס ואפשר להתחיל לסלוק.

יש גם את האפשרות להגדיר תכונות ספציפיות בהתאמה אישית לכל אחד מבתי העסק, לדוגמה האם נדרשת הקשה של תעודת זהות או קוד אבטחה.

סליקה סלולרית מהנייד
סליקה מהנייד לעסקים

יתרונות סליקה מהנייד באינטרספייס

כאשר לקוח סליקה באינטרספייס מקים חשבון במערכת התשלומים מאותו הרגע יש לו את היכולת לקבל תשלומים דרך האינטרנט, מהמחשב במשרד, מהמחשב הנייד, הטאבלט ומהסמארטפון.

מאותו הרגע בית העסק מקבל שליטה ובקרה ובזמן אמת על כל פעילות הסליקה בעסק, אם זה חיובים באתר האינטרנט, אם זה סוכן נייד בשטח או אם זה סוכנת מכירות במשרד.

דו”חות סליקה בזמן אמת

מערכת התשלומים והסליקה באינטרספייס מאפשרת לבית העסק שלך שליטה ובקרה על כל פעילות הסליקה שלו.

בלחיצת כפתור מכל מחשב המחובר לאינטרנט, ניתן לצפות בכל פעילות הסליקה – אם זה בחתך תאריכים, לפי שמות לקוחות, לפי מוצרים שנמכרו לפי שם סוכן המכירות ועם הגמישות להגדיר כל פרמטר אחר בהתאמה אישית של כל בית עסק.

רוצה להתקדם למערכת סליקת כרטיסי אשראי מהדור הבא, סליקה סלולרית מהנייד? אנחנו מזמינים אותך למלא את הטופס ליצירת קשר או להתקשר אלינו עכשיו: 073-2224444

מסוף אשראי מתקדם זה רק עם טרנזילה. בערוץ ה-You Tube שלנו ניתן למצוא המון מידע וסרטוני הדרכה בנושא סליקה.